Thursday, May 17, 2012

Pink Box a ajuns!



Acum am primit Pink Box si sunt foarte incantata de ea! In primul rand, cutia m-a fermecat! Stiti deja ca mie imi place rozul fuchsia foarte mult, asa ca Pink Box este noua mea cutie de depozitat lucrurile micute, mai ales pentru ca este realizata dintr-un carton gros, calitativ. As comanda Pink Box in fiecare luna numai pentru cutie, deoarece am atat de multe lucruri de depozitat intr-o astfel de cutie: carti de vizita, nasturi, oje, martisoare, cabluri si fire etc.


Cartonasele de prezentare sunt folositoare, iar scrisorica este foarte draguta. Am vazut ca sunt cateva produse din Pink Box disponibile in shop-ul eva, ceea ce este foarte practic pentru noi.

Atat despre interior, acum sa va spun si ce am primit eu in Pink Box:
  • 2 produse full size: Color Shadow Il Makiage, Crema de corp Thai Spa
  • 3 produse mini: Pasta de dinti Himalaya, Sampon Keune, Drying Mask de la Mario Badescu
  • Cadouri: Voucher Gett’s, cartela Vodafone

Sunt incantata de produse. Am facut un calcul aproximativ si am observat ca ele valoreaza minim 180 Lei, adica de 4 ori mai mult decat am platit pentru Pink Box. Nu am apucat sa le incerc pe toate, insa mi-au placut cele pe care le-am testat. Fardul are o culoare frumoasa si cred ca il voi folosi mai mult ca eyeliner.
Cam atat despre Pink Box-ul meu, astept sa citesc si parerile voastre! Sunt curioasa sa aflu ce produse ati primit!
Dupa impresia pe care mi-a lasat-o Pink Box-ul din luna mai, sunt hotarata sa comand si luna viitoare! Oricum, am nevoie de cutii pentru a-mi organiza vesnica dezordine din camera!

No comments:

Post a Comment